7 Eylül 2017 Perşembe

Çoook uzun bir aradan sonra yeniden Merhaba!!
Aslında yazmak sevdiğim şeylerden biri ama biraz da üşengeç olmasam :)
Geçen bu hatrı sayılır sürede tabi ki hayatımda da çok değişiklikler oldu. Örneğin artık hayatıma yalnız başıma devam ediyorum, birlikte yaşadığım kedilerim değişti (ama hala sayıları aynı:2 :) )
ve benim için en önemli değişiklik olan vegan yaşamayı benimsedim.
Tekrar yazmaya başlamak istememin büyük nedeni bu; vegan olmaya çalışmak. Olmaya çalışmak diyorum çünkü bu düzeni oturmuş dünyada herhangi bir nesneyi sömürmeden yaşamak neredeyse imkansız. Bunu yapmak için çok uğraşan çok emek sarfeden insanlar var ve o insanlar benim yolumda azimle yürüyebilmem için bilmeden de olsa destek oluyorlar.
Yazılarımın çoğunluğu bu başlık altında olacak elbet fakat benim istediğim tam olarak bu değil. Şöyle ki; hayatımda olup biten herşeyi aktarmak bir nevi günlük tutmak, ihtiyacım olduğunda dönüp bakmak, kısacası yaşadığım tüm günlerimi arşivlemek istiyorum. Yo yo bu kararı almamda yaşımın ilerlemesi hiiç de etkili olmadı ahahah :)
Sonuç olarak yeniden bu mecrada olmaktan mutluyum, umarım siz de benim yaşadıklarımı benim gözümden yaşarsınız ve hayatınıza ufak da olsa etki edebilirim :)
Ne diyorduk; İyi seyirler :)

5 yorum:

  1. umarım siz de benim yaşadıklarımı benim gözümden yaşarsınız ve hayatınıza ufak da olsa etki edebilirim :)

    Sen daha hiçbir şey yaşamadın.Daha yeni başlayacaksın çömez ('Çömez')Kaynak: Giresun Merkez Ahi Evren esnaf eş ve kedi

    YanıtlaSil
  2. Hassiktir gizlice yazdığımı zannediyordum.Geri bilgide meğer her şeyim ortadaymış.

    YanıtlaSil
  3. Herneyse ya zaten kimse yorum yapmıyor,zarar gelmez sana.Net benim kadar gerizekalı olduğunu bilmesem yazmam zaten Şkr.

    YanıtlaSil
  4. Sana sadece bir şey soracam. Bir cümlelik cevap istiyorum. Ulaşır mısın bana?

    YanıtlaSil
  5. Hem yazıyorum hem gülüyorum ya.Senin anlamanı seviyorum zaten.
    Ben yazarken senin surat ifadeni net bilmek ohhoooo,geleceği bilmek gibi.

    YanıtlaSil