18 Ekim 2012 Perşembe

YENİ UFUKLAR

Öğrenmenin yaşı yoktur derler ya,zamanı da yoktur :)
Gerçi ben biraz geç dahil oldum ama yeni keşfim Pinterest. İlk zamanlar "Ya pinterest ne işe yarıyor ki?" diyip pek oralı olmamıştım ama derinine indikçe dibe çekiliyorum:) 2 gündür içinden çıkamadım diyebilirim :)
Bir sürü başlık altında bir sürü yeni şey öğreniyorum ve bunların içinden en basit ama en çok işe yarayacak şeylerden birini burada da paylaşmak istiyorum.
Benim çöp kovam kapaklı değil ve doldukça çöp poşeti kayıyordu ve bu beni sinir etmeye yetiyor da artıyordu bile:) Ama bu basit yöntem sayesinde böyle bir dertten kurtulacağıma seviniyorum doğrusu :)
Metal çöp kovasının içine yerleştirdiğimiz çöp poşetini dışarıdan mıknatıslarla tutturuyoruz böylelikle kaymıyoor :)
Tabi "güzel" anlatımımdan birşey anlayamayanlar için görseli ve linki şimdi huzurlarınızda :)
İyi seyirler..

işte burada


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder