10 Kasım 2012 Cumartesi

VİKS VE KEDİLER :)

Sizi bilmem ama ben kış aylarında tıkanık burnumu açmak için Viks kullanırım ve çok yararını görürüm. Biraz önce de bir blogta bu mucizenin başka ne işlere yaradığına dair bir yazı okudum. 12 değişik kullanım önerisi vardı ama benim dikkatimi (evde 2 tane olduğu ve mobilyalarımı çizdikleri için) kedilerle ilgili olan çekti :)
Efenim eğer kedileriniz, mobilyalarınıza tırmalamak sureti ile zarar veriyorsa (ki %99 u veriyor) bir parça Viks'i tırmaladıkları yere sürüyorsunuz ve hoop kedicikler oraya bir daha yaklaşmıyor :) Böylelikle mobilyalarımız güvende olduğu kadar evimizin içinde de ferah bir koku oluyor:)
Henüz denemedim ama sanırım işe yarayacaktır çünkü benim kediciklerim hem C vitamini içeren herhangi bir şeyden hem de nane esanslı herhangi birşeyden hoşlamıyor :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder