12 Mart 2010 Cuma

Siyah Noktalar ve Çözümleri:)

Bilgisayarımda,defterlerimde ve de bilimum yerlerde dağınık dağınık bilgiler var.Daha sonra işime yarar diye saklıyorum ama o kadar karışıklar ki çoğu zaman orada olduklarını unutuyorum.
Ben de o yüzden en azından bloğuma yazayım da kimse okumasa bile arşivim olur diye yine bir deftere not ettiğim bir bilgiyi buraya yazayım istedim.
Olay yüzdeki siyah noktalar üzerine.Denemedim henüz,bir yararı olur mu bilmiyorum ama denicem.
Şimdi gelelim tarife:)

Bir avuç papatyayı kaynatıyoruz ve süzüyoruz.3 kaşık kilin içine muhallebi kıvamına gelinceye kadar bu papatya suyundan ekliyoruz.Karışımı şikayetçi olduğumuz yüz bölgesine sürüyoruz 20 dk bekletip ılık su ile temizliyoruz.
Walla sonrasında bi tonik bi bişey sürüyo muyuz bilmiyorum yazmamışım çünkü:P
Ama eğer siyah noktaları temizliyorsa gözenekleri açarak yapıyodur bu işi ve gözenekler açıksa onları sıkılaştırmak için sıkılaştırıcı tonik kullanmak gerekir sanırım.
Uygularsam ve sonuç alırsam yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder