1 Mayıs 2010 Cumartesi

MELODY GARDOT

Takip ettiğim siteler sayesinde çok şeyden haberdar oluyorum ve bu beni çok mutlu ediyor. Çünkü gerçekten müzik zevkime hitap eden(yeni müzik zevkime :) ) yorumcular tanıyorum ve hepsi de müthişler.
Bunlardan biri de "acemi aşçı" nın haftalık yenilik üçlemelerinden biri: MELODY GARDOT.
Kadife sesli derler ya benim için onlardan biri oldu bile:)(Diğerleri de Norah JONES ve Katie MELUA).
Melody Gardot 19 yaşındayken bir araba kazası geçirmiş ve iyileşme sürecinde müzik terapisi görmüş.İyileştikten sonra da Tanrısı "Yürü ya kulum" demiş ve Grammy ödüllü yapımcı Larry Klein ile albüm yapma fırsatı bulmuş.
Ben sitesini ziyaret ettim ve şarkılarını dinledim gerçekten çok güzeller,parayı bulduğum anda da albümünü alacağım ama şimdilik internetin faydalarından yararlanıp video ve müzik sitelerinden dinleyeceğim.
Mutlaka dinleyin derim ben, mutlaka:))
Bana hissettirdiği(yukarıda bahsettiğim 2 yorumcu da aynı şeyleri hissettiriyor) pazar sabahı güneşli bir günde ayaklarınızı uzatarak okuduğunuz sürükleyici kitaba arkadan destek vermesi gibi ya da güneş ışınları tarafından uyandırıldığınızda eşinizin kahvaltı hazırlarken dinlediği ve yatak odanıza kadar gelen naif ama canlandırıcı müzik gibi.
Bu kadar bahsettik hatunun web adresini de verelim bari:))
İyi seyirler...
Not:Ben en çok Baby I'm fool şarkısını beğendim.
www.melodygardot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder