8 Kasım 2010 Pazartesi

Yine Hastayım..

Her hasta olduğumda yazmayacağım tabi,sadece denk geldi:)
Biliyorum uzun bir aradan sonra yeniden gelen yazımın başlığı yine hastalık üzerine ama fırsat bu fırsat diyerek girdim bloğuma:)
1 ayı aşkın süredir yazamıyorum,bunun sebebi işe başlamış olmam ve çok yoğun dönemde olmam. Ama yine de geçen hafta sonu eşimin iş arkadaşları misafirimiz oldular ve çok güzel bir akşam geçirdik. Ayrıntıları bir sonraki yazımda paylaşacağım.(Laf aramızda süper yemekler vardı ama çoğunu ben yapmamıştım:P )Tariflerini ve resimlerini dediğim gibi paylaşacağım en kısa zamanda.
Öncesinde ise belki hepinizin bildiği ama benim yeni aklıma gelen bir yöntemden bahsetmek istiyorum: Misafirlerimiz geldi dedim ya, e haliyle bulaşık da cabası.Özellikle de şarap kadehleri. Bilirsiniz şarap kadehleri hem inceliklerinden hem de güzelliklerinden dolayı dikkatli temizlenmek isterler.(Nazlılar yani ama haklılar da:P )
İyi güzel temizledik,kurulamaya sıra geldi ama bi türlü doğru beze sahip olmadığımız için iz kaldı.E biz de ters çevirip kurutalım dedik.Bu sefer de içleri buhar oldu ve yine leke kaldı.İşte burada devreye kağıt havlu giriyor ve bir bezin üzerine kağıt havlu serip onların üzerine de içleri buğulu buğulu bakan bardakları dizdik mi bir de kurumaya bıraktık mı tadından yenmiyor:))
Dediğim gibi siz bunu zaten biliyorsunuzdur ama ben yine de yazayım dedim. Paylaşmanın sınırı olmamalı değil mi ama:)

1 yorum:

  1. Geçmiş olsun...
    Ben de işlerin yoğun olduğu için yazamıyorsun diye düşünüyordum. Davetinin güzel geçtiğine sevindim, tariflerini merakla bekliyorum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil