16 Temmuz 2011 Cumartesi

FRENCH MANİKÜR KALEMİ

Ben tırnakta sadelikten yanayım,o yüzden de özel günler dışında pek oje kullanmam.Onun yerine french manikür yaptırmayı tercih ederim. Ama her zaman başkasının yardımını alamıyorum ve kendim yapmaya kalkınca ya beceremiyorum ya da uzun zaman alıyor.
Geçenlerde bir parfümeride bu işi çok kolaylaştıracağını düşündüğüm bir kalem gördüm: French manikür kalemi.
Evet bir kalem şeklinde,ucu da keçeli boya kalemleri ucu gibi,içinde bir haznede beyaz oje var ve ucunu bastırınca akmaya başlıyor sonra da tırnaklarınızın ucuna kolayca uyguluyorsunuz.Kuruduktan sonra da üzerine ister parlatıcı sürün ister çok hafif pembe oje.İkisi de güzel duruyor.Ayrıca ister kalın sürün ister ince.
Tek sıkıntılı yanı kullanım süresi.Ben sadece 2 gün kullanabildim,yani 2. gün akşama doğru soyulmalar başlıyor.Yine de zaman kazandırması açısından iyi bir ürün.Sadece ücreti biraz fazla:16 TL.
Sanırım çoğu parfümeride de bulabilirsiniz.Ben Maltepe Süreyyapaşa Sahilindeki parfümeride buldum.
Karar sizin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder