19 Ocak 2010 Salı

Hayat Gibi...Hiçbirşey tam değil..

Bir kitap okuyorum.Tekrar..Daha önce de okumuştum 2 ya da 3 sene önce.Aslında kitapları tekrar okumayı sevmiyorum,sevmiyordum.Ne var ki bir kere denediğimde farklı tatlar aldığımı anlayınca bu huyumdan vazgeçtim:)
Kitaba gelirsek,ismi "Eylül'ün Seçimi".Kahramanı bir kadın.Seçimlerinin yönlendirdiği 5 farklı hayatını anlatıyor kadının.Hayatındaki 5 farklı adam ve aynı kadının yaşadıkları.Her hikayede kahramanın bir tarafı eksik...
Değişik bir kitap ben çok severek okudum ve okuyorum.İlk okuduğumda evli değildim,şimdi ise evliyim.Farklı şeyler düşündürüyor bana ve bazen ben de düşünüyorum aldığım kararlar farklı olsaydı nasıl bir hayatın içinde olurdum diye..
Aslında belki de herkes arada sırada böyle düşüncelere dalıyodur ama sanırım bizi üzmekten ya da pişman etmekten başka birşeye yaramıyor..Üstelik nasıl olurdu diye düşünürken aslında içind eolduğumuz ve yaşamamız gereken anları da kaçırıyoruz.
Bence geriye dönüp bakmak yerine anı yaşamak en iyisi,çünkü olmayana üzülmek saçma,olanı kaçırmak anlamsız,hayat kısa ve bşlıktaki gibi tam değil...
Not:Bu arada kitabın yazarı Zehra Tezvaran.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder