28 Şubat 2010 Pazar

Kaşar Peynirli Mantar


Mutfaktan geliyorum,bu saatte yemek istemiyorum ama midemden de tuhaf sesler geliyo:)
Yemek değil de yazmak belki bastırabilir beni..
Ama ilginç bişey olsun dedim ve yiyecek birşeyler araştırırken Yeni rakı tarafından hazırlanmış ufak bi kitapçık gözüme ilişti.İçinde rakı ile güzel gidebilecek meze tarifleri var ama şiir tadında:)Yani mezelerin kendi tadları dışında tarifleri şiir olarak yazılmış..
Aşağıda kısa bir tarif yazıyorum,benim hoşuma gitti umarım siz de beğenirsiniz ve uygularsınız,çünkü tarifin yanındaki resim "Beni Yee" diye bağırıyor:)

Kaşar Peynirli Mantar Şiiri:)

Yarım kilo büyük boy mantar alın yıkayın limonlu suda,
Tepelerini koparın,koyun fırın kabına,
Aşçı kişi içlerine bir parça tereyağ ve 100 gr. rende kaşar doldura,
Kaşar eriyinceye kadar pişirilip servis tabağına alına.

Üzerine 1 çay kaşığı karabiber ekin,
Servis yapın acele edin,
Yeni Rakı'nın yanında yoktur daha iyisi,
Mantarın kaşar peynirlisinin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder