28 Şubat 2010 Pazar

Hayattan İstediğim..

Bugün 30 yaşıma girdim,tam tamına 30:)
Hemcinslerim beni daha iyi anlarlar sanırım serzeniştvari girişimden dolayı:)
Dün düşündüm de bu hayattan neler istiyorum diye..Yok yok çok felsefe yapamıcam yani çok çalışayım kazanayım azmedeyim falan.Tabi bunlar da gerekli ve olmalı ama bazen de insan sadece olsun ister,sadece elde etmek ister,çabalamadan,uğraşmadan..Belki bu türlü elde edilenler herkese haz vermeyebilir ama ne bileyim hiç yok mudur aranızda "sadece" "isteyen" :)
Ben de dün böyle bir ruh hali içindeydim işte,sadece istediğim şeyleri düşündüm;mesela büyük bir rollercoaster a binmek ve adrenalinin doruklarında olmak ya da Vegas'a gitmek ya da ne bileyim bir stadyum konserinde şarkı söylemek:)
Biraz garip olabilir ama yapılması çok da zor olmayan şeyler..
Bir de bugün düşündüm,ailem eşim dostum beni kutlamak için telefon internet ya da mesaj kutularını kullanırken.Ve ne istediğimin farkına vardım biliyor musunuz?Çook büyük bir parti:)Eşimin,ailemin,dostlarımın,akrabalarımın olduğu bir doğum günü partisi:)
Parti tabi ki bahane önemli olan birlikte olmak ve birlikte eğlenmek,zaten her telefonu kapatırken karşımdakine dilediğim de bu oldu:Birlikte nice güzel ve mutlu zamanlar ve doğum günleri geçirmek...
Gerçi bu çok da kolay görünmüyor,çünkü ailem ve candostum İstanbulda,eşimin ailesi, akrabalarım,arkadaşlarım ve yine bir candostum daha Adana'da,ben Ankara'dayım ve eşimse Kıbrıs'ta(şu an vatani görevini yapıyor:) )
30 uma tek başıma giriyorum umarım bitirirken çok büyük kalabalıklarla bitiririm:)
10 lu 20 li ve 30 lu yaşlar...Her yaşın hatta her dakikanın insana kattığı şey çok farklı,ne var ki hayatımızın her dakikasını hatırlamıyoruz ama şunu çok iyi biliyorum hatırladıklarımız birlikteyken mutlu olduklarımız:))
Mutlu yıllar banaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder