12 Nisan 2010 Pazartesi

Hevesim Kaçtı!

Bu sanal alemin içlerine içlerine daldığımdan beri ne kadar çok yemek sitesi varmış onu farkettim ve (her ne kadar bu bloğu sadece yemek tarifi yazmak için açmasam da ) bloğumdan soğudum..Gerçi görüldüğü üzere (ki görüldüğü de yok ne yorum ne bişey:)) ) pek tarif de yazmadım,çünkü denediklerimi,yaptıklarımı yazdım sadece.E onlar da bir elin parmaklarını geçmediği için sonuç bu oldu:)
Neyse,yine de yazmaya devam ediyorum tabi,en kötü günlük gibi birşeyler olur,kimse okumazsa açar açar ben okurum:))
Şu dönem biraz kısır geçiyor ister istemez maddi ve manevi olanaksızlıklardan dolayı ama fal baktırdım Haziran'da dönüyor şansımız:))Ee,o zaman da günde bir değil belki 3 belki 5 belki de 10 yazı helal olsun bloğuma:))
Ha bu arada takip ettiğim bloglardan birinde hanımcık her hafta hayatına giren 3 yeniliği yazacakmış.Fena fikir değil aslında.İmkanlar dahiline girdiğim anda arttırıyorum benden de 5 yenilik:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder