11 Mayıs 2010 Salı

ÇAYDANLIKTAKİ KİREÇ

Sanatsal yazılardan sonra çaydanlık ne alaka di mi?J
Vakit geçirmek için takibimdeki bloglardan birinde püf noktaları kısmını gördüm(bayılırım bu kısımlara) ve ilk madde çaydanlık içindeki kirecin nasıl giderileceği ile ilgiliydi.
Kireç tortusunu çıkarmak için 15 dakika boyunca içinde sirke kaynatın yazıyordu.Hakikaten de geçiriyor ben de denedim çünkü.Ama sirke kokusu kalmıyor denmesine rağmen maalesef kalıyor ya da en azından bana koktu.
Onun yerine hem kireci çok çok daha iyi söken ve asla kokusu olmayan,üstelik de tarafımdan denenip onaylanmış bir madde söyleyeceğim:Limon tuzu.
Evet süper ötesi etkisi var,kireci direkt söküyor ve koku yok.Çaydanlığın içi bembeyaz kar gibi J
Bu yöntemi de kayınvalidem söylemişti bana.
Ola ki "Haydi şu kireci bir temizleyeyim" derseniz,yaklaşık bir tatlı kaşığı limon tuzunu 1 lt kadar su ile birlikte çaydanlığınızda kaynatın 15-20 dk kadar.Kireçten eser kalmadığını göreceksinizJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder