4 Mayıs 2010 Salı

13. UÇAN SÜPÜRGE ULUSLARARASI KADIN FİLMLERİ FESTİVALİ

Daha önce bahsetmiştim Ankara'da olmanın iyi yanlarından.Bunlardan biri de bu festival;Kadınlara özel:)

Uçan Süpürge bir sivil toplum örgütü.Kendilerini sitelerinde(yazının sonunda linki vereceğim) şöyle tanımlıyorlar:

Uçan Süpürge, kadın kuruluşları ve kadın hareketine duyarlı kişiler arasında iletişim, işbirliği ve dayanışmayı arttırmak, onların deneyimlerini genç kuşaklara aktarmak, ulusal ve uluslararası bir iletişim ağı oluşturmak amacıyla 1996 yılının kasım ayında kurulmuştur. Temel amacı, kadın örgütleri arasındaki iletişim, eşgüdüm ve işbirliğinin gelişmesi için çalışarak kadın örgütlerinin kadınların güçlenmesi yönünde daha verimli olabilmelerini sağlamaktır.

Bu bağlamda bu yıl 13. sü düzenlenecek olan bu festivalin bu yılki konusu “Sinemada Kadına Atfedilen Kötülükler”.

Festival programını aldım ve hemen 8-10 film gözüme kestirdim.Hepsini izleyebilir miyim bilmiyorum ama izlediğim tüm filmler hakkında 3-5 de olsa yorum yazacağım bloğumaJ

Bu sefer bana iyi seyirlerJ

Link de şöyledir: www.ucansupurge.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder