13 Haziran 2010 Pazar

ORİJİNAL FİLM MÜZİKLERİ ve İYİLEŞTİREN ŞARKILAR



Dün yazmıştım "An Education" ı izlediğimi ve hakkındaki izlenimlerimi. İzlerken bir yandan da müziklerinin çok güzel olduğunu düşünmüştüm ve bugün de dinleme olanağı buldum. Barındırdığı şarkılar çok güzel,özellikle de Duffy'nin söylediği "Smoke Without Fire". Bu sayede Duffy ile de tanışmış oldum ve netten küçük bir araştırma yaparak "Mercy" adlı şarkısına da ulaştım ve sürekli dinlemekten kendimi alıkoyamıyorum:)
Onu ordan bunu burdan arayayım derken nette, bir süre sonra bi bakıyosunuz araştırmaya başladığınız şeyle çok da alakalı olmayan bir yerlere gelmişsiniz bazen. Bu durum da benim çok hoşuma gidiyor çünkü sürekli farklı şeyler bulmak ve denemek hoşuma gidiyor. Bunu anlatmamın sebebi Duffy'yi ararken aradığım şarkının bulunduğu toplama bir albüm bulmuş olmam.Cenk Erdem adında bir DJ hazırlamış. Aslında Cenk Erdem bir psikologmuş. Sahip olduğu bilgileri kullanarak,kiminin sözleri,kiminin ritmleri,kiminin de yorumlayıcısının güzel sesi için bu şarkıları biraraya getirmiş. Çok da iyi olmuş çünkü bir yandan bu satırları yazıyorum bir yandan da fonda şarkılar bana eşlik ediyor:)(Hatta şu an Sting çalıyor:Shape of my heart:)
Büyük bir iç huzuruyla öneririm bu toplama albümü dinlemenizi:)
Psikolog Cenk ERDEM - İyileştiren Şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder