23 Haziran 2010 Çarşamba

HARİKA TASARIMLAR



Dışarıda kıyamet kopuyor,sanki haziranın sonu değil de şubatın sonu:)
Böyle havalarda,işim de yoksa bir fincan herhangi bir şeyle bilgisayar karşısında olmayı seviyorum.Yine öyle yaptım,iyi ki yapmışım.
Değişik tasarımları çoğu insan gibi ben de severim,bu yüzden eşim vasıtasıyla keşfettiğim bir tasarım sitesinden bahsetmek istiyorum:Yanko Design.
Reklam olur mu bilemem ama olursa da hak ediyorlar bence zaten,o yüzden problem yok:)
Burada çok açıklama yapmama da gerek yok,sanırım eklediğim tasarım resimleriyle de ne demek istediğimi hemen anlayacaksınız:)
Siteyi karıştırarak 2 saati geçirdim bile.Gerçekten hayatı kolaylaştıracak şeyler var.Sadece göz atmakla da yetinmek zorunda değilsiniz,çok hoşunuza giden olursa internetten satın da alabilirsiniz.Gerçi tüm tasarımlar tüm dünya ülkelerine kargolanamıyor sanırım ama bakarsınız artık:)
Kaynak:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder