4 Haziran 2010 Cuma

VAVİEN

Dün izledim bu filmi,ismi Vavien.
Başrollerinde Engin Günaydın ve Binnur Kaya var.Karakterler tanıdık: Engin Günaydın'ın karakteri Tv'den, Binnur Kaya'nınki gerçek hayattan..
Ben performansları çok beğendim özellikle Binnur Kayanın'kini.Sanki gerçekti o insan:Mazlum,sıcak,anaç.Hele bakışlar insanı yiyip bitiriyor.
Hikaye Tokat'ta geçiyor,3 kişilik bir çekirdek aile var.Baba payvonda bir kadına tutuluyor,ekonomik olarak da bunalımda.Sanırım bunlardan başka sebepler de var ve bu yüzden karısını öldürmeye karar veriyor ve bunun üzerine planlar yapmaya başlıyor.Sonunda uçurumdan aşağı atmaya karar veriyor.
Komşularıyla beraber pikniğe gidiyorlar ve dönüş yolunda kaza süsü vererek kadını arabadan atıyor.Öldü sanılıyor kadın ve adam rahatlıyor.Gelgelelim kadın bir köylü tarafından bulunup geri getiriliyor ve adamın başından kaynar sular dökülüyor tabi.
Kadına karşı büyük bir kin ve nefret besliyor, oysaki kadının tek suçu erkeğine tamamen bağlı("bağımlı") olması.
Sonrasında kadının gizlice biriktirdiği paralar mevzu oluyor ve iki tarafın da birbirini yanlış anlaması sonucu olaylar gelişiyor.
Senaryo hoşuma gitti yalnız genelde kadınların yaşadığı şiddetin boyutunun dayakla kalmadığını görmek beni gerçekten çok rahatsız etti.Bir de "Zaman herşeyin ilacıdır." gibi bir sonuç çıkardım ben ama o kadının yerinde olsam zamana bırakabilir miydim bilemedim.
Not:Müzikler ve görüntüler de çok hoştu.İzleyin derim:)
İyi seyirler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder