1 Temmuz 2010 Perşembe

BAYAT EKMEK PİZZASI

Bir önceki yazımda israftan ve bu konuda bir sunum bulduğumdan bahsetmiştim. Bu sunumun içinde bayat ekmeklerden neler yapabileceğimiz hakkında birçok tarif vardı.
İşte onların içinde benim damak zevkime en uygun olan birkaçını buraya da koyacağım. Açıkçası hiçbirini henüz denemedim ama en kısa zamanda yapmak istiyorum.
İlk vereceğim tarif Bayat Ekmek Pizzası. Malzeme yapılış diye ayırmamışlar ben de öyle veriyorum tarifi.Benden önce deneyen olursa sonucu bildirirse sevinirim.Afiyet balla J

Bayat Ekmek Pizzası:

Bayat ekmekler dilimlenip küp küp kesilir.Margarin ile yağlanmış ve un serpilmiş fırın tepsisine yayılır. 4 yumurta çırpılır,içine 2 su bardağı süt,1 paket kabartma tozu ve yarım çay bardağı sıvı yağ eklenir. Karışım tekrar çırpılıp ekmeklerin üzerine dökülür. Bu durumda,istenirse buzdolabında bir gün süre ile bekletilebilir. Fırına verilmeden önce üzerine sucuk,sosis veya salam (ya da istediğiniz malzeme de olabilir bence) eklenir. Domates biber dilimleri de iyi gider. Üzerine de kaşar peyniri rendesi serpilerek fırına verilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder