16 Ağustos 2010 Pazartesi

WINDOWS 7

İnsanın eşi bilgisayar mühendisi olunca istese de istemese de son teknolojik yenilikleri takip ediyor:)
Geçenlerde Windows 7 kullanmaya başladım ve çok memnunum.Geliştirilmiş bir çok özelliği var fakat benim en çok hoşuma giden ve en çok kullandığım bir özellik var ki sırf bu yüzden bile Windows 7 kurulabilir.
Bahsettiğim özelliğin adı: Snap. Bu özelliği kullanarak,karşılaştırmak istediğiniz 2 pencereyi ekrana eşit şekilde hiiç zahmet çekmeden yerleştirebiliyorsunuz. Özellikle çalışanlar bilir: Diğer işletim sistemlerinde 2 pencereyi içindeki verileri karşılaştırmak amacıyla ekrana yerleştirmek hiç de kolay değildir özellikle de 2 pencerenin de boyutları aynı olmalı diye saplantılı iseniz (Ben öyleydim en azından :) ) Fakat "Snap",  bu tilt olma durumunu tamamen ortadan kaldırıyor. Yan yana koymak istediğiniz pencerelerden birini tepesinden mouse la tutup ekranın sağına ya da soluna doğru çekiyorsunuz ve hoop sayfa cuk oturuyor,diğeri için de tersi istikamete çekiyorsunuz pencereyi ve hale hop tereyağlı ballı ekmek o da cuk diye oturuyor:) Vee siz mutlu mesud çalışmaya başlıyorsunuz. Ayyy hayat çok zor:P

http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows7/Arrange-windows-side-by-side-on-the-desktop-using-Snap

1 yorum:

  1. Dizüstü bilgisayarımda ben de bu programı kullanıyorum... Gerçekten de tavsiye edilmeye değer. Paylaşım için teşekkürler. Aslı

    YanıtlaSil