10 Ağustos 2010 Salı

ÖNLÜK HAVLU

Geçen gün kanallar arasında gezinirken bir ekonomi kanalında yayınlanan,bildiğim kadarıyla İngiltere menşeili bir programa rast geldim. Programda 5 iş adamı (daha doğrusu 4 iş adamı ve 1 iş kadını) var ve paralarını kazanç getirecek işlere yatırmak istiyorlar. Yarışmacılar da kendi geliştirdikleri ürünü onlara beğendirip şirketlerinin belli yüzdelerini belli fiyatlara satın almalarını sağlamaya çalışıyorlar. 
Bir bölümünde anne olan iki bayan bebek eşyaları üzerine bir şirket kurmuşlar ve kendi geliştirdikleri bir bebek havlusu ile destek almaya çalışıyorlardı. Bu bir bebek havlusu,bebeklerin yıkandıktan sonra kurulanmaları için tasarlanmış. Bebeğe göre büyükçe bir havluyu kısa kenarına diktiği askılarla kollarından üzerinden geçiriyor,böylelikle bebeği banyo sonrası küvetten çıkarırken iki elini de kullanabiliyor.Bu da bebeği daha güvenli bir şekilde tutmasını sağlıyor. Bebeği direkt kucağına alıyor ve havlu ile sarıyor.
İnternette aradım ama bir resim bulamadım. Umarım hayalinizde canlanmıştır çünkü satın almasanız bile bir bebek havlusuna dikeceğiniz iki askı ile siz de kendinize ve bebeğinize güzel bir havlu yapabilirsiniz.:) Hatta sadece boyundan geçirmek için bile mutfak önlüğü mantığında bir askı dikebilirsiniz:)

1 yorum:

  1. Bu önlüğü biliyorum, inanılmaz kullanışlı. Bir yerlerde resmini de görmüştüm... bulursam size göndereyim...
    Sevgiler...
    dokuzuncubulut.com

    YanıtlaSil