6 Eylül 2011 Salı

KOYU LACİ SİYAHA YAKIN

İspanyol sinemasını,oyuncularını,dilini ve tarzını çok seviyorum.Elimden geldiği kadar da takip ediyorum. 
Bu takip profesyonel olmaktan ziyade daha çok amatörce.Bu filmi de (Koyu Laci Siyaha Yakın),  DVD lere bakarken şu ibare geçtiği için merak edip almıştım :   
 " 'Paramparça Aşklar ve Köpekler' filmini sevdiyseniz,bu filme bayılacaksınız."
Gerçekten de bu filmde de, çarpık ilişkilerin ya da çarpışan hayatların biz ne kadar muhafazakar baksak da gerçek yaşamın içinden şeyler olduğu ve herkesin başına gelebileceği olgusu var.
Şimdi düşündüm de belki de İspanyol sinemasını bu kadar sevmemin nedeni, gözümün önünde olmayanı bana gösterebilmesi.
Film beni, Paramparça Aşklar ve Köpekler kadar etkilemese de yine de seyredilmesi ve üzerine düşünülmesi gereken bir yapım.
İyi seyirler...
Not: Aşağıdaki linkte bu filme dair güzel bir eleştiri bulacaksınız :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder