31 Mart 2010 Çarşamba

Pratik Bişeyler

Bugün maillerimi kontrol ederken Tchibo dan gelen yeni kataloğa bir göz attım ve yine değişik ve orijinal şeyler olduğunu farkettim.Ne var ki içlerinden en aklımda kalanı mutfak kataloğundaki önlüktü.Evet, yemek yaparken üstümüz başımız kirlenmesin diye taktığımız mutfak önlüğü.Yalnız bu önlüğün özelliği şu:alt kısmı cırt cırtlı ve diğer cırt cırtlı kurulama bezi,el bezi artık siz ne diyosanız, önlüğe tutturuluyor ve mutfakta bişeyleri yetiştirmeye çalışırken dört dönerek bez aramak zorunda kalmıyosunuz:)Çok pratik bişey bence,hatta azcık dikiş dikmesini bilen ve kendi önlüğünü yapmak isteyen biri için güzel bir fikir(mesela ben,elimden dikiş gelmez daha doğrusu hiç yeltenmedim dikmeye 3 5 düğme dışında ama iyi bi dikiş makinesi bu meseleyi halleder sanırım).Ya da en azından nazınızın geçtiği ve dikiş nakış bilen birisine anlatsanız şıp diye dikiverir bence:))
Daha değişik fikirler bulursam onları da paylaşırım sizlerle.
bu arada umarım paylaşma ile ilgili sorun olmaz,gerçi nerde gördüğümü belirtiyorum fikir bana ait değilse ama yine de umuyorum sorun çıkmamasını:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder